Liseberg :)

Så vill ni kanske höra om Liseberg igår? Tänkte väl ;) Märks att det var längesen man var där, för man kom ihåg det som mycket större, men ändå hittade man INGENTING! ^^ Vi hann åka en del roligt iallafall! Till favoriterna tillhör Kanonen, fast jag skrev och ville av hela vägen! Skitäckligt! :D Och Kållerado, som jag fick Amanda att hoppa i en gång till fast hon blev dränkt första gången. Men andra gången blev jag också dyngsur. Skrattar bäst som skrattar sist, antar jag? ;) Dom hade en jävla gungjävel som jag verkligen trodde skulle bli min död. Man satt ju fan knappt fast! En liten grej över benen i stort sett. Och ingenstans att hålla i sig, och man var ju pretty much upsidedown... DÖ LISEBERG, DÖ! Vågade mig upp i AtmosFear med. Efter lite tjat från Amanda, gick jag med på att begå kollektivt självmord ^^ Men annars var det kul med helium ballonger och kaninöron! Stockholmsfjortis är man väl när man går på Liseberg? ^^ Nej, men vi hade en underbar dag, fastän vi var trötta efter resan och jag var en sekund från döden hela tiden och såg livet passera i revy när dom spände fast oss i allt vi åkte. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0