Göteborg, dag 4

Bilder och storyn för igår/inatt kommer upp när jag kommit hem :) Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tolv, så vi måste checka ut :( Allt är packat och klart nu, och idag far vi :/ Vill inteeeee! Kan stanna här en vecka till alltså, men tror inte dom blir så glada på jobbet och jag klarar mig inte ekonomiskt. Eller, vi har ju haft ganska flyt och blivit bjudna på våra två klubbrundor, men ändå. Jag vill stanna i den här långhelgen för evigt och evigt! Men måste gå nu, någon väntar på vårat rum. VÅRAT rum :(
 
Leaving Gothenburg with a sad face, and happy memories <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan också :(

2012-07-01 @ 12:12:16
URL: http://livetmedjennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0