Proud work work :)

Hemma från jobbet nu, blev lite bråttom imorse. Men det får jag jämt, så det var väl inget nytt. Är så sjukt stolt över mig själv och mina kollegor just nu, för vi fick massa varor idag och alla kom upp på hyllorna innan jag fick gå hem och jag stängde inte ikväll. Bra jobbat ICA Nära! Det brukar ta rätt lång tid, för vi får rätt mycket.
Det är  ju inte kul att jobba om man inte gör det kul, och är stolt över det man gör! :)

Men nu blir det mat, och film tror jag. How I met your mother kom ut inatt har jag för mig, så det blir till att tanka det med :) Och jag börjar sent imorn, så det får bli sent ikväll, men jag är jättetrött nu :( Lite mat så blir jag kanske piggare? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0