Min helg utan bilder ^^

Nu när man har chansen att blogga och inget bättre för sig är det bara att blogga på eller? :P Tänkte berätta lite om helgen, men har inga bilder ännu att lägga upp. Men det kommer, om det blev några bra det vill säga ;) Dom är på min käraste bästa vän Amandas kamera och hon har varit lite seg på uppdatering på senaste tiden SKÄMS! ;)

Meningen var att vi skulle ta det lungt i fredags och köra på lördagen, men det blev ett jävla röj ändå! Inte så mycket alkohol för min del iallfall. Var ganska slut efter vårat kondispass på gymmet och ville spara energin och festen till lördan. Men vi hade skitkul! Och när lördagen kom drog vi på Amandas pappas 50-års fest i Knivsta, men jag var inte alls så sugen på fest och alkohol som jag trodde att jag skulle vara. Men festhumöret kom tillbaka tillslut, stod över alkoholen dock. Det blev en rätt crazy kväll ändå. Det är alltid party med mig och Amanda ;)

Idag skulle vi dragit till gymmet igen och kört ännu mer, men lilla Amandapanda har börjat bli sjuk, och då är det inte så hälsosamt att träna :/ Vi hoppas hon blir bättre tills på tisdag så vi kan köra då. Så det har bara varit en chill dag idag, vilket var rätt skönt. Tror jag behövde en dag åt ingenting nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0