Hoemance :P

Alla hjärtans dag då :) Och eftersom jag är forever alone idag och dessutom är sjuk på det, tänkte jag fira vänskapen med min bästa vän Amanda genom att göra ett inlägg till henne :) Our 2 year anniversary is comming up aswell!

Jag älskar dig så otroligt mycket min bästa vän. Jag kan inte gå en dag utan att få prata med dig, då blir jag galen. Det finns alltid något att skvallra om! :) Och det spelar ingen roll om vi ska på the party of the year eller om vi bara sitter på Sassa och dricker PK och kedjeröker, vi har lika roligt tillsammans ändå! ;) Och om det är något så är du den första personen jag går till, för jag vet att du förstår, inte dömer och jag kan prata med dig om precis allt! Det kan du också gumman. Det vet du <3 My sister of another mister! ;)

Här får du ett collage jag använt min forever alone tid att göra! Fanns så måååååånga bilder och minnen att välja bland, men jag valde dessa :)


Kommentarer
Postat av: määändi

Aaaaaaaw hur gullig är inte du?!? Du ska få ett fint svar tillbaka i min blögg. Pöööööss

2012-02-15 @ 07:53:49
URL: http://thecloseup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0