Heron City ;)

Lördagen var ju IKEA vet ni, och på kvällen skulle det blivit bio, men det blev söndag istället. God mat och film sitter fan aldrig fel och nu väntar vi på del 2! Det kommer vara en bra vår och ett riktigt bra år för film över huvudtaget tror jag. Men har massor av film att se i vår iallafall. Jag och lilla Robbin har diskuterat bio och kommit fram till en massa bra vi ska se! :) Amanda lär väl bli en tag-a-long då med ;) Nej, jag bara skojar, älskar att vara med dig gumman! <3

Här är lite bilder ifrån Heron i söndags iallafall :)


Jag försöker få en kram utav Robbin precis när vi kom dit :)


Mmmmmmmm, jätteklubba! ;)




"Jag får visst plats i den där!" xD


Carpose! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0