Mission one, accomplished

Sådär, hemma från gymmet. Skaffade Stas Dubbel, så nu får jag träna på två gym för bara 45:- mer. Superbra! Nu kan jag träna innan jag ska jobba!
 
Idag körde jag bara 30 min kondition på bandet, löpning/promenad, det blev 4km iallafall. Kände tidspress att jag måste hinna hem och äta och duscha och göra mig i ordning för jobbet. Vet inte ens vart nycklar och sånt är ^^ Sen var det faktiskt 3 veckor sedan jag körde ett riktigt pass så jag kände att en halvtimme räckte för idag. Orkade inte mera, gick dit och hem sen också i raskt tempo så it wasn't all bad :) Mer taggad på att kanske ta ett pass imorn med. Sen är det gym med Amanda på onsdag kväll efter jobbet och så får vi se hur det blir med torsdag :) Nu ska det bara flyta på igen! :D
 
Nu är det dags att avnjuta en proteindrink, för den glömde jag att jag hade i väskan på gymmet ^^ Och sen göra en lätt lunch innan jobbet :)
 
Min fina och inspirerande shaker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0