Work and work out :)

Puuuh, hemma nu från jobbet och ett riktigt tufft pass på gymmet! Och är supernöjd med mig själv efter dagens och veckans insatser :) Här har ni min träningsdagbok! För de senaste passen jag kommer ihåg iallafall :)

Fredag: Kondition och ben, ca. 1 timme.

Lördag: Konditon och armar, mage, ca. 1 timme. Satte även upp ett mål åt mig själv. Nu när jag märker av att träningen gett resultat, vill jag satsa på polishögskola nån gång i framtiden. Ett av kraven är att man ska springa 2km under 6 min (vad jag har hört!) Provade och det är tufft. Jag som aldrig tränat kondition i hela mitt liv förrän nu, och dessutom har rökt i flera år. Tänker inte säga hur lång tid det tar nu, för jag har en kamp med mig själv och det är bara min tävling och mina resultat. Detta kör jag nu och försöker få ner tiden så mycket som möjligt!

Tisdag: Promenad i raskt tempo på bandet, ca. 20 min och Cycling Klass, 55 min. Trodde jag skulle dö flera ggr under det där passet. Instruktören var knappast motiverande att titta på och hon var riktigt jobbig. Passet var i övrigt riktigt bra och jag fick ut mycket av mig själv. Det var som att gymma själv, ändå. Nej, inget för mig. Isåfall kör jag hellre cyklarna ute i gymmet faktiskt. Diss!

Onsdag: Kondition och armar, ca. 1 timme. Idag körde jag mina 2km 1 min snabbare än i lördags! Framsteg på två gånger, det kändes jättebra! Ska fortsätta i den här takten nu :) Målet är fortfarande en bit bort, men detta var ett stort steg för mig! Nu är jag jätte motiverad och har målet i sikte! Och jag pressade sönder mig själv idag efter det glädjeruset! Jag kände mig oövervinnerlig! En underbar känsla. The little things makes it all worthwhile! :) Att jag började må illa av träningen i slutet spelade ingen roll. Jag var NÖJD!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan grym du är Anna :)

2012-04-26 @ 00:02:17
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag försöker få med syster yster din ;D men lyckas inte så bra mohaha.. :) tränar du själv nu eller ?=)

2012-04-26 @ 00:15:10
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt :)

aja vela bara säga grymt jobbat;D

2012-04-26 @ 00:18:45
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0