Ompysslad :)

Orkade inte blogga igår. Var helt död hela dagen. Det var bara en sån dag när man inte orkar göra något. Egentligen inte prata med någon. Man orkar inte ens ligga i sängen och se en film. Man vill bara inte existera typ. Såg Vampire Diaries när jag vaknade igår, så dagen började bra iallafall :D
* * *
Idag kom mamma och hjälpte mig med tvätt och disk osv. Kan ju inte göra nåt med armen typ. Det får inte bli blött och får inte belastas och massa sånt. Dessutom gör det så ont att röra den :P Men då poppar man painkillers ;) Så gjorde hon en ny lasagne till mig :) Och vitlöksbröd. Nom nom nom! Haha. Idag har man orkat bry sig iallafall. Har duschat och har på mig kläderna direkt från torkskåpet typ. Mys! Och har käkat mammas gudomliga mat. Skönt att bli ompysslad. Så längesen :P Men nu har dom åkt och jag sitter själv och funderar på vad man ska hitta på. Amandakanske kommer lite senare om hon orkar. Hon e sjuk ^^ Men vi hoppas på att hon orkar. Det är hon skyldig ;) Hahaha, nej. Visst att det var hon som puttade, men det är ingens fel. Sånt som bara händer :) Ååååh, det är så tråkigt att vara hemma. Vill tillbaka till jobbet! Vill spela gitarr, bara för att. Och piano! Orkar inte med Sims hela dagarna. Och har sett alla filmer man kan komma på. TIPS på nya?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0