Helgen :)

Kanske är dags nu att berätta om helgen? :P I fredags var jag inne i stan med Amanda och shoppade. Hittade ett par skiiiitsnygga stövlar jag bara var tvungen att ha! :) Sen drog vi till Elly's och sjöng karaoke :P Robbin, Björne, syrran och Duggin kom också. Efter det drog jag och Robbin in till stan och skulle ta en öl nånstans. Men mötte upp Alex och han ville in på Lobby, men jag var inte alls på humör för att klubba. Så jag åkte hem. Var hemma vid 4 eller nånting på morgonen. Jag skulle ju bara in och shoppa med Amanda lite ^^ Lördagen började med ett barnkalas, min kusins dotter fyllde ett år. Efter det åkte jag till Tungelsa igen och träffade min Amanda igen och hennes Wille, men stannade inte så länge. Var hemma i tid ^^

Idag har jag bara varit hemma, har varit jätteskönt. Kollat One Tree Hill hela dagen nästan :) Och hela natten igår. Somnade kl. 6 i morse ^^ Den är så bra, kan inte fatta att jag inte kollat tidigare. Amanda kollar också. Vet inte hur långt hon har kommit, men bara så hon vet har jag tankat tredje säsongen, för den andra är snart slut ;)

Bilder från i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0