Haaaaaaard work work...


Igår: Det var ju inventering på jobbet igår, och jag jobbade ju hela dagen. Vi som redan var där började vid 13-tiden att inventera, resten kom vid 5 och vi som redan jobbade hade ju stängning. Har så jäääävla ont idag efter allt det där igår. Hoppa upp och ner i hyllorna. Visst gör jag det där nästan dagligen, men inte dirket i den utsräckningen xD Så skulle man ju jobba idag med, så drog till Tungelsta, men fick inte komma hem till mamma för syrran. Så jag sov hos Leo för omväxlingsskull xD Sen stack jag därifrån tidigt till jobbet. Total arbetstid igår: 10.00 - 20.50 = 10 timmar och 50 minuter :)

Idag: Jobbat hela dagen idag med, fick ha jour och stänga. Sen fick jag söndag så ska jobba hela helgen + måndag. Men när lönen kommer sen är det så värt det :) OB hela helgen med ;) Hehe. Men nu tror jag att jag ska beställa mig en One Piece. Finally! :) Total arbetstid idag: 12.00 - 20.10 = 8 timmar och 10 minuter = SKÖNT! ^^

Längtar till Vampire Diaries som fan nu asså! Idag är det BARA TVÅ VECKOR KVAR! Can you believe it?! Bild på älsklingarna :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag sa inte att du inte fick. Jag sa att du inte fick sova i min säng. Och att jag skulle sova i vardagsrummet.

2011-09-01 @ 22:48:25
URL: http://livetmedjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0