Fint besök av Den röda faran ;)

Amanda kom i förrgår, och hon tog med sig lilla Wille :) (som lyckades kissa 4ggr och bajsa en gång i min säng xD) Annars föredrog han mattan ^^ Men vi hade kul :) Skulle spela Sims 3 men då råkar Leo stänga av datorn. (Förmodligen för att vi gjorde honom till värsta emon ^^) Så det sket sig. Vi käkade ton med vitlöksbröd! Så det luktar vitlöksodling hos mig ^^ Och satt och kollade youtube klipp och jag vet inte allt. Men den som somnar först får ångra sig, kör alltid jag och Amanda med ;) Så Leo fick ett helvete när vi satte igång. Stackarn. :/ Men han får skylla sig själv :) Önskar jag kunde lägga upp filmen vi gjorde jag och Amanda. Anyway, tillslut somnade vi med, så det blev lugnt en stund. Men så fort vi vakna var det full rulle igen ;) Stackars Leo ^^ Och Amanda fick mig att ladda ner Wordfeud på mobilen. Nu är jag HELT fast! Går inte att lägga ifrån sig telefonen :O Följde iallafall med henne till Centralen sen. And that's that. Ska nog ringa till den röda faran nu och höra vad hon har för sig ;)

Bild på oss från förra helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0