Behind enemy lines...

Aktuellt(eller?): Fick inte tag på Amanda förut, men hon ringde upp mig tillslut. Hon la in en bild på en gemensam vän till oss på facebook som var lite vågad igår. Vännen hade lagt ut den själv på sin blogg så det var fritt fram att ta den xD Sen har vi varit många som kommenterat också! Men bilden försvann från facebook och Amanda meddelanden och hot om att dom kommer polisanmäla av hennes pappa. Suck, så nu har jag ringt och tjatat om upphovsrätt xD Våran vän tyckte det var taskigt att den kom ut, ja jo. Men hela världen kan se den på hennes blogg. Och inte bara den! Men hon sa också att det var olagligt. Det var där jag la mig i. (Just lagen om upphovsrätt e lite dimmig i sånna här fall!) hehe, aja nog om det. Old news ;)

To move on: Vill hitta på något att göra. Nyss var jag anti allt. Ville bara ligga här och inte prata med någon någonsin igen! Men verkar ha ändrat mig. Någon som har något bra filmtips tills man lyckas övertala någon att umgås med en invalid? Alla man känner jobbar eller går i skolan, eller hundar och pojkvänner (< - AMANDA!!) Längtar sååååå till VD på torsdag med, måste få tag i Robbin så han kan komma hit och se det med mig!


Kommentarer
Postat av: jannika

även om man polisanmäler att någon har tex tagit ens bild från en blogg så kommer inget hända .. enligt polisen får man skylla sig själv eftersom man valt att blivit , vad dom kallar "en offentlig person" :P

2011-09-14 @ 10:39:20
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte nog med det, bilden var en vip-bild, som Amanda betalat för att se. Dvs hon har sålt den till henne och det är lika mycket Amandas egendom som hennes då :)

2011-09-14 @ 12:46:35
URL: http://nekolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0