Alot of people you don't know :P

Sådär nu har man kommit hem :) Sitter och lyssnar på en askönt låt jag hittat :) En dubstep remix på Nobody's perfect xD Man hör en massa bra musik men vet aldrig va låtjävlarna heter xD



Åkte och träffade Dress idag när han slutat skolan. Anton kom in också. Fikade, drog till webhallen för Dress skulle lämna in något där. Sen drog vi och drack cider xD Mötte några av deras polare. Sen skulle dom typ dra, så jag ringde Christo och Emelie, så har suttit hos dom och spelat hej knekt resten av kvällen. Så värt! Nu ska jag tanka en bra film jag blev tipsad om, Mr. Nobody heter den och ska vara jättebra :) och sen poppa lite painkillers och sova! :P Tänkte dra mig förbi Cybergymnasiet imorn och hälsa på :) Måste vara där innan elva om man vill träffa någon man känner xD Hehe, men som sagt. Knarka, sen sova :)

Kommentarer
Postat av: Jannika

sv : precis ..

haha lixom jag och 4 andra tjejer blev stalkade av en kille , han ringde och messa typ 50ggr om dagen . Sen när vi skulle göra en anmälan mot honom så fick vi till svars att vi får skylla oss själva eftersom vi är offentliga personer :P

Men eftersom hon själv lagt upp bilden från början så kan dom inte anmäla ;P

2011-09-15 @ 08:37:40
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0