With your heart on your sleeve...

Gud va sur jag blir! Här sitter man och kollar OTH och är helt inne, då helt plötsligt avsnittet man kollar på bara slutar tvärt, MITT I! Avsnitt 20 var visst bara 20 min, så jag söker frenetiskt efter den andra halvan. Oj, är klockan så mycket... Har inte ens tänkt på att sova. Vill bara se OTH nu och sluta tänka, men det är svårt. Vill inte stänga av och gå och lägga mig. Vill inte tänka, orkar inte. Vill bara ha min underbara distraktion tillbaka nu! Har ni någonsin haft ett sånt ögonblick när du har ett val, och valet du gör förändrar allt föralltid? Okey, my mind is just wandering away. En halvtimme till av detta, kul. Sen är OTH nere :) Har säsong 4 på g med :) Inga cig har man heller, och ingen mat. Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0