Noticing anything different? :)


Har varit i Tungelsta = dålig uppdatering, hehe. Måste bli bättre på det här ^^ Var på sjukhuset idag och tog bort gipset! Yay! Det känns jäääättekonstigt, både skönt och inte på samma gång. Skönt för nu kan jag klara mig själv lite bättre, och det var bara i vägen. Men det var ändå ett stöd lixom, känner mig hjälplös nu. Handleden är helt "naken" och den gör inte som jag vill riktigt. Den är smal som fan, inga muskler kvar typ, haha :P Och sjukgymnasten sa att jag inte får lyfta nånting över 1kg med den armen på 6 veckor. Nu börjar det jobbiga. Det är stelt och trögt. Men jag är tillbaka på jobbet nästa vecka :D Tummen upp för mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0