Hard work work...

Har inte uppdaterat, för orkar inte skriva att jag bara har jobbat xD Sov i Tungelsta hos mami inatt för jag öppnade imorse halv 8 ^^ Jennifer och jag hade filmkväll, och det gjorde inget att det blev sent, för jag fick ju sova en timme extra iallafall ;) Det gick väl smidigt sådär att öppna, och fort. Skönt att inte behöva stänga for a change :)  Skönt att få vara hemma nu iallafall. Fan 12-20 både fredag och lördag och 7.30-14 idag. ^^

Träffade Amanda och syrran i centrum efter jobbet sen. Var på jakt efter en vit klänning till Amandas middag, för alla ska ha vitt då :) Men hittade ingen, men däremot en tröja jag blev lite kär i. Jättemysig :) Köpte den inte dock, har inte direkt råd att shoppa nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0