Helgen :)

Kom nyss hem efter att ha varit i Tungelsta hela helgen. Har haft superkul :) I fredags drog Amanda med mig till karaoken på Ellys, och jag var inte så sugen, för jag är sjuk. Men när jag kommer dit så ser jag att det är Jonathan som är värd så då blev jag genast på bättre humör :D Sjöng mig hes och sen var det hem och sova för att komma upp och jobba. Och efter jobbet igår firade vi en kompis som fyllde 20 :) Tack alla som var där för en awesome kväll :) Men efter det var det bara upp och jobba idag igen, och jag mådde skit hela dagen och orkade inte med nånting :/ Men det är priset för att få ha en sån bra kväll jag hade igår då kanske? ;)

Jag, Amanda och Duggin i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0