Brunett :D

Oj, nästan en vecka sen jag sist skrev ^^ Sorry :P Har varit fullt upp typ :P Mest jobb, men fick vara ledig i två dagar iallafall :D Och i fredags var Jocke, Amanda och syrran på besök och det blev lite för mycket att dricka för vissa (nämner inga namn^^). Åkte med Amanda och Jennifer till Tungelsta efter det så har varit där sen dess. Och på jobbet :) Färgat håret har man gjort med. Amanda färgade det hemma hos henne i måndags :) Sen blev det en låååååång bussresa mitt i natten hem för mig :) Men det är det klart värt, eller vad tycker ni? ;)

Jag och Amanda gör en pose misstänkt likt ...... Och Amanda ser inte klok ut, det gjorde inte syrran heller, men det har jag ingen bild på ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0