Vad ska man döpa inlägget till?! ^^


Idag:
Har bara jobbat och tråkat. Sitter nu och spelar det där jävla spelet ^^ Sen blire nog en film eller nåt ^^ Skittrött!

Igår:
Först det där hemliga, som gjorde mig så besviken på mig själv. Men men, sånt som händer, man får fler chanser :) Efter det var det att åka med Amanda till Big Brother Live :) Vi syns jätte mycket! Haha, Amanda och Linda hade på sig tröjor som dom skrivit Peter på dom små fjortisarna ;) Haha :P Nej, men jag ville också, men dom berätta för mig jättesent så han inte fixa :P Dom satte oss bakom Gry precis :P Kul var det iaf :) Kom hem sent gjorde man med :P Aja, ska fortsätta spela nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0