Hiss/Diss


Nej, gud va tråkigt jag har här. Går och vankar i lägenheten, väntar på att man ska jobba. Suck. Tänkte vi skulle dissa lite :) Och hissa :P Inte för jag vet vad, men det blir kul. Inte så speciellt genomtänkt, men ändå! ^^



1) ONEPIECE! (Fortfarande!) Vill ha en så gärna och ska fan köpa en nu när jag får pengar :D
2) VITAMIN D! Sommar och sol, det vill vi väl alla ha?! :)
3) Helt oväntat: World of Warcraft xD Haha, lifesaver när man kommer hem från jobbet på natten och har tråkigt :)



1) Jobbiga människor.
2) Att jag ska jobba hela sommaren :(
3) Att vara sjuk, det är fan inte kul. 2ggr på 2 månader :(

Sådär, nu var det lilla roliga över. Nu ska jag duscha och göra mig klar att åka till jobbet. Tråk, men jag är ledig veckan ut efter detta så det är underbart :) Löning imorn med, kan det bli bättre? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0