Värd dag :P

Dagen började där gårdagen slutade hemma hos min kompis i Nacka. Blev väckt där och han sa att han måste dra lite tidigare så det var bara att gå upp och börja gå mot bussen. Han skulle ialla fall åt samma håll :P När jag kommit så långt som till t-cantralen och missat mitt tåg med två minuter så bestämde jag mig för att ringa Andreas och höra vad han gjorde. Han satt på tunnelbanan på väg mot t-cantralen han med, så vi bestämde oss för att mötas upp på en cig i alla fall. Jag kollade ifall mina pengar kommit in och det hade dom så vi drog och spelade lite på Inferno :) Sen följde jag med honom hem, han skulle ut med hunden och sen blev jag typ kvar :P Sitter just nu hemma hos Andreas och kollar på film :P Övertalade honom att se Burlesque xD Fick tjata en hel del, men han har inte klagat så mycket faktist :) Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0