Recension...


"The Strangers"
Den var väl okej, mitt hjärta slog rätt fort och det hände mycket. Men ändå lite besviken. Men hoppa till gör man, men förstår inte meningen med allt bara... Alltså, den får ju plus för att jag faktist skrek vid ett tillfälle! *Spoiler?* Den var inte superbra, för om en skräckfilm ska vara bra enligt mig så ska allt falla på plats i slutet.  Jag vet inte :P Den var ändå väldigt spännande :) 3 av 5.

"Dead Birds"
Skiiiiitseg, men jag föreställde mig att den skulle vara mycket värre. Så ju längre tiden gick när det inte hände något, ju mer satt jag på helspänn och bara väntade på att jag skulle skrika. Men det hände inte så mycket. Plus för att man förstår varför det är som det är om man hänger med. Allt händer lixom inte bara utan anledning. 2 av 5.

Okej, nu har jag lekt filmkritiker också, men nu är det dags att sova :) Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0