Okej, nu är tiden ute :P




Vem är din bästa vän?
Hmm, jag vet inte riktigt om jag har någon "bästa vän". Har väldigt många vänner som finns där för mig på väldigt olika sätt. Men om jag skulle säga någon får det bli Björne :)

Vad gillar en tjej som dig att göra på dagarna?
Jag gillar att umgås med mina vänner, lyssna på och göra musik, sitta här vid datorn :P Vet inte riktigt, gillar att göra det mesta utom att jobba ^^

Har du löshår?
Nej, det är mitt egna hår. Inget att vara avundssjuk på :P Det är långt, men det mår inte så bra :P

Vad vill du med ditt liv?
Jag har kommit på att jag är för ung för att bestämma vad jag vill göra med mitt liv, för jag ändrar mig bara hela tiden. Men om man får drömma vilt så vill jag syssla med musik :) Inte bara som hobby lixom :P

Beskriv dig själv med 3 ord?
Hmm, med tre ord? Okej, kreativ, glad och nörd ^^

Favoritfilm?
"Catch me if you can" skulle jag tro :P

Bästa bok du läst?
"Twilight" böckerna :P Mobba mig inte, dom är underbara. Så mycket bättre än filmerna :)

Hoppas på flera frågor nästa gång :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0