Ny dag, nya tag :)


Igår var inte heller så bra, det börjar bra, men det gör det tydligen alltid. Men det händer så mycket "knas" för vissa personer, att man börjar förstå att det är dom som är "knas". Och jag drabbas alltid, är jag nån jävla idiotmagnet eller?! Alltså, det är svårt att få mig att börja gråta, jag kan inte komma på senast jag grät över en kille, men igår höll tårarna på att komma. Jag kämpade emot som fan. Inte för att jag har känslor för killen, utan för att jag blev så jävla arg på honom att jag inte visste vad jag skulle göra. Men men. Life goes on. Men idag vill jag bara att allt ska funka. Vill att timmarna på jobbet flyger fram, och när jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt :) Ska äta frukost nu tror jag :)

TTYL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0