"Må bra dag" :D


Har varit och tagit en promenad med Amanda på en och en halv timme ungefär. Efter en 3 dagars fylla och en rejäl bakis dag var det väl dags att ha en hälsodag ^^ Haha. Sen bestämde vi oss för att göra något gott att äta när vi kom in. Nyttigt ska det ju vara en sån har nyttig dag xD Det har varit jättehärligt väder också, så det var jätteskönt att gå ute i solen :) Känner mig jättepigg nu :) Nu sitter jag och Amanda och pratar om flytten. Jag ska ju flytta i slutet på mars. Måste ju börja packa snart, vill inte spara allt till sista veckan lixom. Har ju jobb att sköta också, så nu blir det packa så fort man har ledig tid. Ska ju packa ner mitt liv i lådor lixom, det kommer ta ett tag ^^ Men jag är SUPEREXCITED iallafall :D Nu ska jag ut och ta en cig :)


Vem vill äta ute när man har Anna och Amanda i köket? ;)

 

TTYL :D

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Gotti! :)

2011-03-06 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0