Jobb, jobb, jobb ^^


Hejsan, har inte haft så mycket att skriva om. Har inte haft så mycket tid heller, har jobbat så mycket så där är anledningen till båda två. Jag som trodde att det här skulle vara en lugn vecka (jag jobbar på två veckors schema och den ena veckan jobbar jag i stort sett ingenting :D), men så ringer chefen så får jag jobba tors, fre, lördag + mina ordinarie tider den här veckan. Men of course tackar jag för tiderna, tid är ju pengar. Eller hur? ;) Så jag jobbar tre helger i rad nu, annars är det varannan helg, så kommer inte bli något festande :P Kanske lite på lördagen isf om pengarna räcker till :) Jobbade i helgen, så bara två helger kvar :P Men nu har ni nog tröttnat på jobbsnacket :P Jag med, min enda lediga dag den här veckan ska avslutas med en bra film nu :)

Tänkte jag kunde bjuda på en rolig bild. Den är gammal, men den får mig
fortfarande att skratta :) Kan leva mig in tillbaka i ögonblicket när den togs ^^

Peace! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, och även om du inte säger det till mig så vet jag att du också gör de! :)

2011-03-17 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0