Galet onyktert, och fiskar... ^^


Hemma nu från båten. Har Amanda här, så har inte kunnat skriva. Vi sitter och dricker dom ciderna vi har kvar från båten. Sitter med kortleken framme och ölspelet i full gång, men vi är bara två, så vi drack så mycket så vi har ont i magen nu och måste vila. Vi e sånna färskingar xD

På båten träffade man massa roliga fiskar. Fiskade gjorde man också, med fisken. Alla försvann, så jag höll mig till Robbin, jag somnade sist också. Vi sov 5 i vår hytt. Najs, och jag låg på soffan ^^ Och Robbins säng luktade äggmök tyckte fisken som satte sig där på morgonen. Tycker jag är lite för onykter att skriva egentligen, så ska låta er vara i fred nu (plus att Amanda har börjat kolla på videor från kryssningen :P)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0