Det är kul med smink :D


Kom precis hem ifrån Amanda. Skulle hämta allt som jag handlat idag :) Var ju och shoppade innan det var dags att jobba :) Köpte smink, naglar, örhängen, svarta jeansleggings (dom gamla är lite utslitna) och ett par skor som jag ska ha imorn :) Och när vi var hemma hos henne stod vi och speglade oss lite, och fixade våra ögonbryn ^^ Jag hör Amandas pojkvän komma in i badrummet och säga: "Vafan gör ni?" Då tittar jag på Amanda och ser att hon har tagit massa rosa ögonskugga runt ögonen, så hon såg ut att jobba på cirkus. Jag ville också ha, så jag fick vara blå. Det slutade med att vi såg ut såhär:

Jag :P

 

Amanda :)

 

 

Kan ni se vad vi föreställer? ;)

 

Och här är mina skor och örhängen:


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0