Blir tisdag bättre?


Gud, efter att jag skrev inlägget igår blev allt kaos. Jag fick miljoner saker i huvet som jag skulle göra, sen började jag få ont i huvet efter en halvtimma på jobbet och minuterna kröp fram. Mitt busskort hade gått ut, så var nära på att inte ens kunna ta mig till jobbet, för att tågen gick ju inte, så jag kunde inte planka. Men det var en jättesnäll busschaffis som sa att jag fick åka, eftersom det var knas med tåg och jag skulle bli sen till jobbet annars. Sen åkte jag till Tumba efter jobbet och det slutade med att jag fick sitta på nattbussen hem, mobilen hade dött så det var två jobbiga timmar, innan jag kom hem kl. 4. Nu är jag jäääätteseg, ska hälla i mig lite te, duscha och göra mig i ordning och hoppas jag får bättre flyt idag än igår ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0