3 dagars fylla... ^^


OMG, vilket drag det har varit. Mår inte så bra idag. Hållt igång i tre dagar nu, men idag pallar jag faan inte. Mådde så dåligt inatt. Jag och Amanda drog till VH och käkade på kinaresturangen. Tog en cider till maten, sen blev det en tilll, sen började allt om igen :P Sen träffade vi Skåne och Fisken, som vi träffade på båten. Jag och Amanda drog med dom till karaoke på Ellys, det var helt ok för tredje dagen. Ellie och hennes pojkvän kom dit också. Och mamma Carin :) När dom stängde kl. 1 så tog Skåne och Fisken tåget till nynäs till en efterfest, och jag, Amanda och Ellie + pojkvän åkte till Ribby och fortsatte där. Kom hem vid typ 3 och kunde inte sova. Mådde så jävla dåligt! Och när jag väl somnat till blir man väckt av mobilen. Typiskt. Hatar att vara så lättväckt att man vaknar av ett sms... Men idag blir det bara sitta hemma. Så sliiiiten. Och jag vet inte vad som är fel på mig. Jag är hungrig hela tiden. Och jag blir aldrig bakis heller. Nu är jag bara seg och väldigt sliten.

Jag tog bara några bilder i hytten, men väntar på att resten av bilderna kommer upp så jag kan lägga ut några här :)


Amanda :P

 

Från Taxfree :P

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0