Förlåt!


Förlåt för dålig uppdatering. Det är bara så att jag inte har orkat. Vet inte riktigt vart man ska börja. Har i stort sett bara jobbat. Och sovit. I helgen hade jag inte bara ett, utan två mördarpass. 9-20 på lördagen och samma på söndagen, och dom pengarna får man inte förrän i JULI! Varit mycket med Amanda också :) I torsdags var vi på grönan, ska dit nu på torsdag med :) Sen springer ju hon på fredag :) Åh, bara idag och imorn kvar, sen är jag ledig i tre dagar :) Fast jag börjar 8 imorn, trist. Men då har jag hela dagen sen, slutar ett :) Aja, ska hoppa in i duschen nu så att jag inte blir sen idag, och så ska jag vara mer aktiv på bloggen :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0