Amanda har tagit studenten, Amanda har tagit studenten, Amanda har tagit studenteeeeen. Fyfan va hon e bra! :D


Idag tog underbaraste, sötaste och gulligaste Amanda Ahlström studenten! Och trots att jag gick med min lunginflammation och käkade hostmedicin som gör mig så illamående så var jag tvungen att se sötnosen springa! :D Hon var så fiiiin :) Var på hennes mottagning med, hon var ju inte lite full och glad när hon kom dit :) Hon är rolig, min lilla Amanda :) Hon hade ju en ståuppkomiker på mottagningen med, så vi hjälpte honom att skriva ner lite pinsamma grejer med Amanda för att göra det lite mer personligt :) Men tillslut så orkade jag inte med värmen och illamåendet osv osv... Så jag ringde min lilla mamma som fick komma och hämta mig, sen när jag kom hem till henne så däckade jag ganska snabbt. Helt slut var jag. Sedan fick jag skjuts hela vägen hem också. Så nu sitter jag här och laddar upp alla bilder jag tog på Amanda idag. Typ alla vid utspringet, men det där får man sortera. Har miljoner bilder alltså :P Tänkte sova när jag är klar med detta. Här är hon iaf, min sötnos :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0