What to do, what to do? :p


Okej, vad ska man göra idag då? Har ringt och fixat det som måste fixas, var nära på att bli av med både telefonen och internet, men det är fixat. Så läskigt att ringa sånna samtal, men det behövdes. Nu kan jag andas ut iallafall. Robbin kanske är på väg hit snart, vi får se. Vill tvinga honom och se en awesome film jag såg för ett litet tag sen. The Butterfly Effect. Den är superbra, ni som inte har sett det: SE DEN! Ni som har sett den: SE DEN IGEN! Anyway, han tipsade mig om en bra film, och mer eller mindre tvingade mig att se den. Limitless. Och den var faktist bra! Superbra actually :) Och nu ska jag göra det samma med honom. Han kommer älska den! Och sen har jag någon att se tvåan och trean med :) Ska ringa Robbin och höra om han kommer eller inte :)

 

TTYL :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0