Vuxenpoäng? :D


Var för trött för att ens kolla bloggen igår. Lirade lite WoW sen kollade jag och Leo på film och sen var det bara sova som gällde. Skulle ju upp för att jobba idag med. Så har jobbat hela dagen, alltid lika roligt. Men lönen kom idag och Adde jobbade med mig så det var inte så hemskt xD Vi har ju så roligt på jobbet :) Sen när man kom hem såg man bara pengarna försvinna direkt. Hyra och räkningar, puh. Ledig imorn, tänkte försöka ta mig ner i tvättstugan, för det behövs. Som faaan! :P Och sen blir det väl plocka och städa också för jag ska få nya möbler till helgen kanske. Så storstädning xD Det är så kul att bli vuxen, eller? :P Men men, tänkte dra ihop något att äta nu. Och hitta en film till ikväll :) TTYL.

Camposer xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0