Och så var man 20 ;)


Tråkiga inlägg utan bilder är inge roligt :( Nu har jag kommit hem från jobbet, jobbat hela dagen och nu ska det bli skönt att få gå ut lite. Fick ju en glad överraskning när jag kollade kontot innan jag stack till jobbet. Det hade kommit in lite småsmulor som skulle göra nytta ikväll ;) Tänkte dra till Fridays kanske och chilla. Blir fest en annan dag när man har mer pengar och tid att gå på bolaget, när alla kan och en viss person har kommit hem från Gbg :) Saknar henne så otroligt mycket! Amanda, min Amanda! Hon kommer hem imorn, så jag hoppas att få träffa henne då! Har inte setts på en vecka nu ju! Och vi brukar prata varje dag men nu har hon sumpat mobilen. Jag behöver min underbara Amanda <3. Men men, ska börja fixa mig så vi kan gå ut snart. Och ta lite bilder så det kommer lite färg i bloggen :)

Inte tagen nu, men kan bjuda på denna sålänge :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0