Not so hard work work...


Skulle egentligen inte ha jobbat idag, men Sandra hörde av sig igår och ville att jag skulle ta hennes tid idag :) Så jag ställde upp :) Men det var så jävla dött idag alltså, jobbade från 14-20 och det måste ha varit max 250 kunder där den tiden jag var där. Inte mer... Så när allt godis och sånt vid kassorna var plockat och så så ritade jag och läste Klick i kassan. Messade med Jocke en bra stund också och han frågade till och med om det var lite folk. Jag hade dö tråkigt... Men nu är man äntligen hemma :) Väntar på Robbin, vi ska se Transformers :) Angående mitt "hemliga nöje" igår med Amanda så blev det inget. Kunde inte skriva va det va då, för killarna är så nojjiga om det kommer ut (haha!), men vi skulle åkt på streetrace, men det började regna. Så som sagt, det blev inget.

Denna ritade jag på ett kvitto i kassan xD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0