No time like the present :)


Varit och vänt i Tungelsta ännu en gång :P Robbin var här i torsdags och såg film med mig, sen åkte vi till Tungelsta tillsammans. Var tvungen att åka till Handen på fredagen ändå, och sen sov jag en natt till för jag började jobba där imorse kl. 8. Lite långt att åka till jobbet härifrån, det funkar när man börjar sent :) Men igår behövde jag inte åka kommunalt till Handen, mamma körde runt mig i mosters MG ;) Sen var man ju tvungen att glida lite extra så vi åkte till Centrum och shoppade lite, sen åkte vi runt lite till :) Det var riktigt skönt, vi hade ju inte taket på ;) Hade ingen tofs dock :S Men skadan blev inte stor, lite jobbigt att få allt i ansiktet bara xD Men nu har jag Björne här och vi ska se film, så nu måste vi börja leta, vi är rätt kräsna. Vi ska ju bara se skräckfilm, och det börjar bli svårt att hitta bra ^^
Så, ciao :)

JAG VILL OXÅ HA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0