Ibland går det inte bara... ^^


Igår: när vi väl kom in till stan jag och Leo fick vi vänta på Robbin riktigt länge. När han väl kom så tänkte vi hinna in lite på Friday's innan dom stängde. Men hans pass är ju klippt och självklart ser vakten det. Så vi drar till Ojojoj, men där var det fullt, så vi skulle få vänta och sen hade dom inträde också. Så vi knatade till ett annat ställe. Men Leo har ju inte fyllt 20, så vi kom inte in där. Sen var det fullt överallt. Så jag blev riktigt otaggad så vi gick och käkade och sen drog vi hem. Var hemma runt halv 4 och började titta på Transformers 2, men Leo somnade och jag försökte sova jag med. Såg kanske halva filmen till och från tills jag lyckades.

Imorse: ringde kl. vid 7, fast jag vaknade innan det igen dock. Då var det bara att dra till jobbet. Började 10 och jag och Adde var skit trötta och flummade hela dagen båda två. Jag jobbade bara 10-18, men stackars Adde jobbade 9-20. Men men, han får betalt så han ska ju inte klaga ;) "Stor" handlade på jobbet och åkte sen hemmåt. Får ju rabatt där, så det är klart man handlar där då, även fast det är långt. :) Sen skulle vi göra ett nytt försök med Transformers jag och Leo när jag kom hem, men jag somnade och vaknade igen i slutet, så ville inte titta ^^ Nu sitter han och spelar Battlefield Bad Company 2, och jag ska nog dra mig tillbaka och kolla hur det går . Han är rätt duktig ^^ Tjingeling :)

Hade inga bilder, och det blev så tråkigt utan ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0