Den där Björn igen! :)


Sov i Tungelsta. Skulle hem till mamma och hämta lite saker och orkade inte åka hem. Hihi, men hemma igen nu iallafall :) Tog med mig en Björn <3 Mötte honom och syrran inne i stan och fick träffa syrrans nya kille :P Men dom är ju "inte tillsammans". Har ju träffat honom förut för många år sedan och dom har hittat tillbaka till varandra :P Men han skulle hem och sova och Jennifer skulle ha följt med mig och Björne hem, men Robin var roligare :P Och när ajg möte dom, gud så pinsamt. Dom satt på en uteservering och på vägen dit kom jag på att jag har legget i min plånbok som ligger på bordet hemma xD Och dom frågar om det! Så jag fick gå ut igen :/ men ändå :P Nu ska jag och Björne titta på film :) Vilken vet jag inte ännu, men nån kul blir det :) Tjingeling! :)

Gammal bild på mig och min Björne :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0