Skadeglädje är den ända sanna glädjen ;)


Alltså, jag har bara sovit tre timmar inatt, och jobbat 7 timmar på det. Och det är inte okej att gå och lägga sig ännu tycker jag xD Idag när jag satt i kassan kom det in två killar i 18-20 årsåldern och handlade massa energidrycker. När dom skulle gå så hörde man att en flaska gick sönder, (dom hade inte köpt någit som var i glas) och en av dom skriker "Helvete!". När dom hade gått ut säger en tjej i kön till sina barn: "Gå inte i det där nu, det luktar nog väldigt starkt." Och till mig sa hon: "Jag tror det var en sån flaska..." Varpå hennes barn säger: "Varför skrek han helvete?" Hon svarade: "Han blev nog lite arg." Snacka om att killarnas lördag var sabbad!

HAHAHAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0