Sällskap av syrran hem idag! :)

Forfarande kvar hemma hos mamma och syrran. Vi ska snart åka hem till mig, jag och Jennifer :) Har varit här nu sen i fredags, jag och Amanda var ute och hade skoj i fredags ju. Det vart lite galet som det brukar bli, men man måste ha våran humor för att förstå hur kul vi hade! Hehe :)

 

Har varit hos kusinen idag och firat henne och hennes kille och son som alla fyller i december :) Och på vägen hem bestämde vi att Jennifer ska följa med mig hem. Hon ska på bio med klassen sent imorn och jag börjar ju jobba sent :P Så vi ska hitta på något skoj. Tänkte hinna med att gå till Amanda innan tåget går och ta en kaffe med henne :P Snacka lite mer om i fredags, vi hann ju inte igår för vi sov hela dagen och sen skulle Amanda iväg :P Men vi höres när jag kommer hem igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0