December 13th

Då var man tillbaka hos mamma och syrran igen då. Var här lite i helgen med. Åkte hem igår :P Har inte haft något att blogga om mer än jobb och hur jag egentligen inte vill gå dit för jag blir så arg varje gång. Men förhoppningsvis blir det ändring på det snart. Jag gillar mitt jobb, för det mesta, så missförstå mig inte :) Men det känns som om allt jag gör är att jobba. Jobbar 75% nu räknade jag ut idag. Tror jag räknade rätt (A). Och det är bara det schemalagda tiderna. Har inte jobbat extra så mycket nu på det nya schemat, men det händer ju. Men pengarna är ju bra ;)

Anyway. Orkar inte snacka jobb när jag är ledig, för det har jag faktiskt varit idag :) Skönt. Har inte gjort något särskilt, bara degat hemma. Åkte inte till Tungelsta förrän på kvällen. Det är ju så att våran ängel Denise skulle ha fyllt 18 år idag, så jag kom för att vara med nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0