Voice ^^


Sov inte hemma inatt, så kunde inte blogga igår kväll :) (sov hos mami :D) The Voice var sådär. Kul att träffa alla :) Leo och Robbin dissade men ändå ^^ När jag kom till jobbet hade vi tok mycket att göra, och sen fick jag veta att det var jag som skulle stänga och det skulle bara vara jag och en tjej till. Men jag lyckades bli klar med allt så det var okej och allt gick så smidigt! Har aldrig gått så fort att stänga. Gick och tänkte hela vägen till tåget på vad jag måste ha glömt, för så fort kan det bara inte gå. Men kunde inte komma på något ^^

Inne i stan mötte jag Amanda och resten vid Fridays, mobilen hade dött så jag ringde mamma från jobbet och bad henne höra av sig till dom :) Var inte med dom så länge dock, för dom ville dra ut men jag hade varken ork eller råd att hänga med. Så dom drog till Entourage och jag åkte hem till mamma xD

Jag, Amanda, Jennifer och Björne. Johana tar bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0