Gnääääll :P


Tankar film och tänkte passa på att skriva ett inlägg under tiden. Sandra på jobbet påminnde mig idag att det är inventering på onsdag. Jippie! Alla älskar att jobba över :) Eller? Och jag har jäääääätteont i magen och kommer nog att bli sjuk vilken dag som helst. Amandas syrra var sjuk, och hennes andra syster och hon själv började bli det när jag var där så det dröjer nog inte länge innan jag är sängliggande heller. Men nu ska jag nog ut på en cig medans filmen tankas :) Bjuder på en bild till från helgen när jag, Amanda och Johana kör Tequila ;) Sista gången ever för mig tjejer, fy fan va äckligt det var den gången :( Hare gött hej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0