Helgen :)


Har inte hunnit/orkat skriva så mycket. Tänkte berätta lite om i fredags då vi firade mig här hemma hos mig :) Köpte för 450:- på systemet till bara mig. Vi invigde mitt drick roulette och lirade texas hold em. Lyssnade på bra musik. Vi hade skitkul! Robbin, Amanda + pojkvännen Tim, Jennifer, Johana och Leo (som kom lite sent och lyckades inte dricka ikapp^^) Jennifer drog tidigt, Amanda och Tim behövde åka hem för Tim skulle jobba och dom kunde bara ta med en till i bilen. Men Robbin hade ändå däckat i min säng. Leo, ja. Jag vet inte... Men jag som hade sagt att jag inte ville att nån skulle sova över. För det var taskigt i och med att långt ifrån alla kunde och alla hade ju samma resa hem. Men nu är jag glad att dom sov här. Robbin hjälpte mig att få ihop min soffa och så som jag fick igår :D Sen drog vi och nattgibbade, men det vet ni :) Idag har jag bara sovit och fixat hemma och tro det eller ej: spelat ännu mer ;). Börjar komma nånstans nu, behöver åka till IKEA nån dag känner jag. Detaljer gör helheten :) Men men, arena 3v3 nu med Robbin och Nicke :) TTYL!

Robbin käkar pizza dagen efter. Party hard or not at all!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0