Mitt i natten, vill, men kan inte sova :P


Fortfarande för sjuk för att göra något, men för frisk för att inte göra något alls. Så jag ahr dragit hit en polare att lana lite med. Har druckit så mycket Redbull ikväll/natt så jag mår riktigt illa. Bara skräpmat, chips, godis och läsk. Mår SKIT! Men men, det är väl det man får betala lixom... Har haft kul iallafall :) Och det är fortfarande kul, bortsett från magontet :/ Kommer inte orka med att jobba imorgon, men hoppas att jag är tillräckligt frisk till på lördag. För nu vill jag faktist jobba. Fett waist att sitta hemma och inte göra någon nytta. För incapitated för att ens tänka på något vettigt att göra. Mår illa av tanken, behöver vila upp mig lite till. Ska nog dra på en film och försöka sova lite nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0