Lördag kväll :P


Orkade verkligen inte skriva när jag kom hem igår. Jag ramlade ner i sängen och dog! :P Hade bestämt att vara med Robbin och Björne, men inte rikigt vad vi skulle hitta på. Jag och Robbin mötte Björne vid södra station och vi funderade på att försöka få med Björne in på krogen :) Jag sa då att vi går till uteserveringen på Medis först. Och där blev vi kvar. Björne var jätte spänd och hade svårt att slappna av, men efter några öl, white russians och hallon mojitos gick det jätte bra! :D Då var han lugn :) En kompis till Robbin skulle möta upp oss också, och sen följde hon med oss och käka, var hungriga som fan, men Burger King hade slut på onion rings! :O Så det blev jakt på det, och King Wings. Var så trött på vägen hem att jag låg över Björne och Robbin när vi väntade på tunnelbanan. Kom hem och sa "ska bara vila en liten stund, sen kan vi dra på en film" och sen vaknade jag inte igen :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0