In till stan :D


Haha, så skönt att vara ledig och ha tid för folk :D Har bara degat hemma idag och väntat på att folk ska sluta skolan/jobbet, men nu är jag färdig fixad och klar för att åka in till stan och möta upp barndomskompisen jag pratade så länge med igår. Sen ringde käraste Amanda mig också och vill att jag ska ta mig tillbaka till hemtrakterna och dricka öl med henne :P Får se hur mycket öl det blir, ska ju vara tillbaka på jobbet imorn kl. 11. Dvs, jag måste åka härifrån halv 10 på morgonen om jag ska hinna. Så vi får se Amanda, vi får se :) Men nu ska jag kila tror jag, tunnelbanan går om en kvart! :)

TTYL :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

äckel

2011-04-29 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0