Dålig uppdatering ^^


Förlåt för dålig uppdatering :P Har väl ingen dierkt förklaring mer än att jag bara jobbar och sover i stort sett. Idag träffade jag Robbin en stund i alla fall, var ju ledig. Vi nördade oss på Inferno i typ två timmar :P Sen käkade vi och jagade lite folk till hans studentskiva :P Precis innan han skulle dra så ringde vi upp en gemensam polare som jag kännt sedan barnsben. Vi la nyss på, har pratat i telefon med honom i över två timmar om allt och inget! :P Längesen man pratade med honom. Vi bestämde att vi skulle ses imorn också :)

På tal om ingenting så köpte jag en ny parfym i veckan också. Inget speciellt, men ändå. Den luktar jäääättegott, men det gör alla Escadas parfymer tycker jag :) Detta är den senaste. Säsongens alltså :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0